Computer problemen - Opgelost! - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Mirthe Moerland - WaarBenJij.nu Computer problemen - Opgelost! - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Mirthe Moerland - WaarBenJij.nu

Computer problemen - Opgelost!

Blijf op de hoogte en volg Mirthe

10 Februari 2014 | Tanzania, Zanzibar

lief dagboek vandaag was mijn broer duidelijk de held van de dag!

Met vriendelijke groet,

Uw personal support team..

wherever you go..


  • 10 Februari 2014 - 13:55

    Elly Wisse:

    Leuk, zo'n dubbel verslag , wat de éen niet schrijft , schrijft de ander;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirthe

Ik ben Mirthe Moerland, 20 jaar en samen met mijn beste vriendin Marieke is het de bedoeling dat we 7 februari zullen vertrekken naar Tanzania. We zullen hier ruim 3 maanden stage lopen in een ziekenhuis en hopen hierna nog een tijdje te kunnen reizen in Afrika. Via deze site wil ik proberen het thuisfront, familie en vrienden op de hoogte te houden van mijn belevenissen tijdens deze bijzondere periode.

Actief sinds 08 Dec. 2013
Verslag gelezen: 451
Totaal aantal bezoekers 14781

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 28 Juni 2014

Afrika!

15 Juni 2013 - 25 Juni 2013

Israel

23 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

Thailand

Landen bezocht: