10 dagen voor vertrek! - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Mirthe Moerland - WaarBenJij.nu 10 dagen voor vertrek! - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Mirthe Moerland - WaarBenJij.nu

10 dagen voor vertrek!

Door: Mirthe

Blijf op de hoogte en volg Mirthe

28 Januari 2014 | Nederland, Willemstad

Afgelopen weekend heb ik samen met Marieke een Kwaheri (goodbye) party gehouden in onze studenten stad Vlissingen. Het was echt super gezellig, ik zal wat foto's hiervan oploaden.Ook heb ik mijn laatste spullen verhuisd van Vlissingen naar mijn ouders huis. Mijn kamer is de komende 5 maanden verhuurd, in Juli kan ik er weer in. Deze week hebben we, Marieke en ik, de laatste hand aan ons onderzoeksverslag gelegd en ingeleverd op school. We zullen onderzoek gaan doen naar de seksuele voorlichting in het Mnazi Mmoja ziekenhuis. Ik heb inmiddels al veel spullen verzameld die mee zouden moeten...van de week maar eens kijken of dat allemaal wel gaat passen!! Verder probeer ik deze laatste dagen alles wat geregeld moest worden nog eens te checken en zoveel mogelijk vrienden en familie nog even te zien natuurlijk! Ook ben ik een beetje aan het oefenen met Swahili, de taal die voornamelijk wordt gesproken op Zanzibar. En ik lees me in over het land, het ziekenhuis en tropische ziekten.

Dat was het voor nu, nog 10 dagen voor vertrek! Spannend!


Kwaheri!

  • 28 Januari 2014 - 19:13

    Opa Jan & Oma Riet:

    Lieve Mirthe.

    Wij hopen dat je een geweldige tijd hebt in Tanzania
    maar we kijken nu al uit naar je terug komst.
    Heel veel liefs van Opa & Oma.En Nette Xx




  • 29 Januari 2014 - 13:35

    Marjolein:

    Hoi ik lees dat je op reis gaat!? Wat ontzettend super stoer van je!!!heel veel succes daar en ik hoop dat je er veel van leert en er ook ontzettend van geniet!
    Groetjes marjolein visser

  • 02 Februari 2014 - 13:01

    Brenda Bouman:

    Lieve Mirthe,
    Terwijl jij op dit moment nog lekker tegen Ruud aan zit op de bank, komt het moment van vertrek dichterbij!
    Ik wens je,natuurlijk namens ons allemaal, een geweldige stage en backpack-tijd in Zanzibar/Tanzania!
    Tijdens jullie gezellige afscheidsborrel ben je al helemaal in de stemming gekomen!
    En het is fijn om te weten dat er iemand Ruud z'n taak (tijdelijk) overneemt! :)
    Geniet ervan!
    Brenda

  • 07 Februari 2014 - 15:07

    Kari De Vos:

    Hoi Mirthe,

    We wensen je een bijzondere, leuke leerzame tijd toe in Zanzibar. En natuurlijk heel veel plezier!

    Hartelijke groet,
    De Vosjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirthe

Ik ben Mirthe Moerland, 20 jaar en samen met mijn beste vriendin Marieke is het de bedoeling dat we 7 februari zullen vertrekken naar Tanzania. We zullen hier ruim 3 maanden stage lopen in een ziekenhuis en hopen hierna nog een tijdje te kunnen reizen in Afrika. Via deze site wil ik proberen het thuisfront, familie en vrienden op de hoogte te houden van mijn belevenissen tijdens deze bijzondere periode.

Actief sinds 08 Dec. 2013
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 14793

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 28 Juni 2014

Afrika!

15 Juni 2013 - 25 Juni 2013

Israel

23 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

Thailand

Landen bezocht: