Thailand - Reisverslagen van Mirthe Moerland - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslagen van Mirthe Moerland - WaarBenJij.nu

Thailand

Met ons hele gezin naar Thailand! Wat hebben we veel gezien! Dit was de eerste keer dat we met een georganiseerde (bus) reis mee gingen. Opzich goed bevallen zeker voor gezinnen, maar als je met zelf, met vriend/vriendin gaat zou ik het niet georganiseerd doen in Thailand. Ik kijk nog regelmatig de foto's terug!

Recente Reisverslagen:

Mirthe

Ik ben Mirthe Moerland, 20 jaar en samen met mijn beste vriendin Marieke is het de bedoeling dat we 7 februari zullen vertrekken naar Tanzania. We zullen hier ruim 3 maanden stage lopen in een ziekenhuis en hopen hierna nog een tijdje te kunnen reizen in Afrika. Via deze site wil ik proberen het thuisfront, familie en vrienden op de hoogte te houden van mijn belevenissen tijdens deze bijzondere periode.

Actief sinds 08 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 14790

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 28 Juni 2014

Afrika!

15 Juni 2013 - 25 Juni 2013

Israel

23 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

Thailand

Landen bezocht: